۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
تعداد بازدید: ۴۲۶۵۳۲
نایب رئیس اول اتاق تهران گفت: برنامه اتاق تهران برای ایجاد استقلال مالی بیشتر این است که بخش خدمات را تقویت کنیم که این موضوع در سال جاری نیز رشد خوبی نسبت به سال گذشته داشته است.
کد خبر: ۳۶۴۶۸
حرکت اتاق بازرگانی به سمت تعامل با ارکان دولتی| برنامه اتاق برای ایجاد استقلال مالی بیشتر است +ویدیو
 
 
مهدی صادقی نیارکی نایب رئیس اول اتاق تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط  اظهار کرد:  ما در اتاق تهران ارتباط خیلی خوبی با ارکان دولت داشتیم، وزرا، معاونین وزرا، مسئولین کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و مسئول امور اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در اتاق تهران حضور داشته اند.
وی ادامه داد: اتمسفر و فضای اتاق تهران به گونه‌ای پیش رفته که بتواند مسائل کسب و کار مرتبط به فعالین اقتصادی را هم در حوزه کلان و هم در حوزه اقتصاد استان تهران حل و فصل نماید و توانسته به سمت تعامل دو سویه با ارکان دولتی پیش ببرد. طبیعتاً هر چیزی ۱۰۰ درصدی نیست و فراز و فرودهایی در این تعامل وجود دارد که بنده فکر می‌کنم عملکرد هیئت رئیسه نمایندگان و ارکان اجرایی اتاق، اقدامات موثری که انجام شده تفاهمنامه، کارگروه‌ها و میزهای خدمتی که شکل گرفته در مجموع به سمت تعامل دو جانبه و همکاری های دو طرفه حرکت کرده.
مسیر ما در هیئت رئیسه همچنان بحث تفاهم و تعامل با ارکان دولت می‌باشد و حتماً با برنامه راهبردی که به عنوان برنامه دوره جاری اتاق تهران منتشر شده باید تقویت بشود.
 

صادقی تصریح کرد: مسیر و رویکرد هیئت رئیسه همچنان تفاهم و تعامل با ارکان دولت می‌باشد و حتماً با برنامه راهبردی که به عنوان برنامه راهبردی دوره جاری اتاق تهران منتشر شده این برنامه باید تقویت بشود و امیدواریم ارکان و مجموعه‌های دولتی همانطور که اعتماد و اعتقاد به ما داشتند چه در شورای گفتگو بخش خصوصی با دولت و چه در فضای حاکمیت اقتصادی کلان کشور در سال آینده نیز تداوم داشته باشد.
 
نایب رئیس اول اتاق تهران افزود: برنامه اتاق برای ایجاد استقلال مالی بیشتر این است که بخش خدمات اتاق را تقویت کنیم که این موضوع رشد خوبی هم در سالی جاری نسبت سال گذشته داشته است و فکر می‌کنم ۲۸ میلیارد تومان درآمد حاصله از خدمات بوده که نسبت به سال قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و باید این مسیر طی پنج سال  به هشتاد درصد هزینه های جاری برسد که امیدوارم مطابق با برنامه این برآورد عملی شود.
 

 

 
 
 
برچسب ها: اتاق بازرگانی تهران اصناف #بخش خصوصی #صادرات تعامل خدمات
ارسال نظر
آخرین اخبار